• Magazin
  • Kurzusok

    Kurzus keresése...

      • Ingyenes kurzusok
      • Marketing
      • Vállalkozás
      • Összes kurzus
      • Készíts kurzust!
      • Ajándékkártya >
      • KURZUSAIM >

    • Shop

      TERMÉK, SZOLGÁLTATÁS, KURZUS KERESÉSE

      • Grafikai szettek
      • Honlapszolgáltatások
      • Kurzusválasztó
      • Megálmodtad, megalkotjuk >
      • VA vagyok
      • Minden >
      • Ajándékkártya >
      • RENDELÉSEIM, FIÓKOM >

    • GyIK
    • Kapcsolat

      +36 30 400 5460

      info@vatrening.hu

      • Kapcsolat
      • Rólunk
      • Kurzust készítenél?

      • RegisztrációBejelentkezés/Regisztráció
        • Kosár

          0
        • KURZUSOK
      Kérdésed van?
      +36 30 400 5470
      info@virtualisasszisztenstrening.hu
      RegisztrációBejelentkezés
      Virtuális Asszisztens Tréning
      • Magazin
      • Kurzusok

        Kurzus keresése...

          • Ingyenes kurzusok
          • Marketing
          • Vállalkozás
          • Összes kurzus
          • Készíts kurzust!
          • Ajándékkártya >
          • KURZUSAIM >

        • Shop

          TERMÉK, SZOLGÁLTATÁS, KURZUS KERESÉSE

          • Grafikai szettek
          • Honlapszolgáltatások
          • Kurzusválasztó
          • Megálmodtad, megalkotjuk >
          • VA vagyok
          • Minden >
          • Ajándékkártya >
          • RENDELÉSEIM, FIÓKOM >

        • GyIK
        • Kapcsolat

          +36 30 400 5460

          info@vatrening.hu

          • Kapcsolat
          • Rólunk
          • Kurzust készítenél?

        • RegisztrációBejelentkezés/Regisztráció
          • Kosár

            0
          • KURZUSOK

          egyéb kategória

          • Főoldal
          • Blog
          • egyéb kategória
          • A virtuális asszisztens és a bizalom

          A virtuális asszisztens és a bizalom

          • szerző: Andi
          • Kategória egyéb kategória
          • Dátum 2019.04.02.
          • hozzászólás 0 hozzászólás

          Megmondom őszintén, a bejegyzés gondolata akkor merült fel bennem, amikor a napokban egy negatív posztot olvastam valakitől – általánosítva – a virtuális asszisztensekről. Megdöbbentő volt maga a bejegyzés is, de érzékeltem benne a maximális bizalmatlanságot is.

          Már érintettük egy oldalról a témát, a biztonsággal kapcsolatos bejegyzésben. Most nézzük másik aspektusból.

          Képzeld magad az ügyfél helyébe, gondold át, hogy mennyire bizonytalan lehet, egy ilyen szituációban. Az alkalmazott ott ül az irodában, bizonyos fokú felügyelet alatt, szemben veled, a virtuális asszisztenssel, akit talán személyesen nem is látott. Bízza rád a belépési jelszavakat, a számlázást, a könyvelést, de akár az utalásokat is?

          Hogyan tudod a bizalmat elnyerni?

           

          1. Legyen titoktartási nyilatkozatod

          Ne várj arra, hogy az ügyfél kérje, legyen előkészítve egy saját titoktartási nyilatkozat. Kérés nélkül juttasd el hozzá a tárgyalás azon szakaszában, amikor már látod, hogy komolyan érdeklődik, mérlegeli a lehetőséget, ezzel is megerősítve irányodba a bizalmat.

          1. Megfontoltan

          Ha lehetőség van rá, akkor haladjatok lépésben, javasold, hogy a bizalmas, érzékeny adatokat egy kicsit később ossza meg veled (pl. a megállapodás után következő napon még ne te intézd a banki utalásokat, vagy a hitelkártyával való vásárlásokat). Neked is könnyebb lesz, ha nem a bizalmatlanságot, a számonkérést érzékeled a munka során. Semmiképp ne sértődj meg, ha ezeket az érzékeny adatokat nehezen, vagy egyáltalán nem osztja meg veled.

          1. A jelszavak

          Ebben a bejegyzésben már kifejtettem, itt csak megemlítem. Javasold az ügyfélnek a LASTPASS alkalmazás használatát. Ha ezt használjátok a belépést osztja meg veled, nem pedig a konkrét jelszavakat.

          1. Legyél felkészült

          Végül a bizalmi kérdésre tekints a saját szemszögedből is, tartsd szem előtt, hogy nem csak a virtuális asszisztens lehet megbízhatatlan, hanem az ügyfél is. Saját érdekedben is gondold át, hogy melyik lépés, hogyan szolgálja a te biztonságodat. Melyik lehet az a pont, ahol esetleg támadási felületet hagysz egy „nem megbízható” ügyfélnek.

           

          • Megosztom:
          author avatar
          Andi

          Andrea vagyok, anya, feleség, vállalkozó, nonprofit szervezet vezetője, virtuális asszisztensek “edzője” és ékszertervező. A virtuális asszisztens vállalkozásban eltöltött bő egy évtized alatt több iparágban, több területen megszerzett tapasztalatot kívánom megosztani veletek online kurzusaimon.

          Előző bejegyzés

          Réspiacok 1. – hanganyagok, videók átirata
          2019.04.02.

          Következő bejegyzés

          A Google mint irodai jóbarát – Keep (profi jegyzetelés)
          2019.06.01.

          Javasoljuk még:

          atirat2 (1)
          Réspiacok 1. – hanganyagok, videók átirata
          24 március, 2019
          hogyan-irj-rolam-oldalt-vatrening.hu (1)
          Hogyan írj olyan RÓLAM oldat, ami megragadja az olvasók figyelmét?
          28 február, 2019
          letoltheto-nyomtathato-naptar-2019-vatrening (1)
          Nyomtatható naptár, 2019. január
          31 december, 2018

          Hozzászólás küldése Kilépés a válaszból

          Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

          Keresés

          Kategóriák

          • blog
          • design / brand
          • egyéb kategória
          • Google mint jó barát
          • magazin
          • marketing
          • munka
          • naptár
          • technika
          • tippek
          • vállalkozás
          Útmutató – Hogyan lehetek virtuális asszisztens?

          Útmutató – Hogyan lehetek virtuális asszisztens?

          Ingyenes
          Ingyenes fotólelőhelyek

          Ingyenes fotólelőhelyek

          Ingyenes
          Hogyan indíts virtuális asszisztens vállalkozást?

          Hogyan indíts virtuális asszisztens vállalkozást?

          12 500 Ft
          VIRTUALISASSZISZTENS

          TÁMOGATÁS

          • Gyakran Ismételt Kérdések
          • Kapcsolat
          • info@virtualisasszisztenstrening.hu
          • +36 30 400 5460
          • Facebook zárt csoport

          KURZUSOK

          • Ingyenes
          • Marketing
          • Vállalkozás
          • Összes kurzus
          • Készíts kurzust és profitálj!

          Problémát tapasztaltál?
          HIBAJELENTÉS >

          vatrening.hu Fejlesztette: officemenedzser.hu. @2017-2021.
          Minden jog fenntartva!

          • .
          • .
          • .
          • GyIK
          • Adatkezelési tájékoztató
          • ÁSZF
          • Kapcsolat

          Jelentkezz be a fiókoddal

          Elfelejtett jelszó?

          Nem vagy még tag nálunk? Regisztráció

          Register a new account

          Már tag vagy nálunk? Bejelentkezés

          A honlap felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket alkalmazunk. Részletek

          logo
          Powered by  GDPR Cookie Compliance
          Adatkezelési tájékoztató

          A jelen oldalon lévő cookie-k beállításaira vonatkozó választása.

          A Sütik fontosak egy oldal megfelelő működéséhez. Sütiket az élmény javítása érdekében használunk, hogy megjegyezzük a belépési adatokat, biztonságos belépést biztosítsunk, statisztikai adatokat gyűjtsünk az oldal optimális működéséhez, és az érdeklődési körödnek megfelelően szabjuk testre az oldalt.

          További információért olvasd el az Adatvédelmi nyilatkozatunkat.

          Szükséges cookie-k

          Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy alapvető webhelyfunkciókat használhass.

          Ha letiltod ezt a cookie-t, nem tudjuk menteni a beállításokat. Ez azt jelenti, hogy minden alkalommal, amikor meglátogatod ezt a weboldalt, újra engedélyezned vagy le kell tiltanod a cookie-kat.